Klacht POSTNL: Veel te laat bezorgd, zo jammer.

Lasvegas2004#

Op 13 februari verstuurde kaartje 2go 3 door.mij bestelde Valentijnskaarten. Slechts 2 van de 3 werden keurig op Valentijnsdag bezorgd en 1 kaart 3 dagen later...
Juist deze kaart was bestemd voor de liefde van mijn leven. Zo jammer dat dit dan helemaal mis gaat en de sprankeling die het kaartje had moeten brengen, verloren is gegaan. Ik ben echt teleurgesteld.

Dat is een goede vraag, ik draai de vraag om, hoe denkt Postnl mij tegemoet te komen in deze emotionele schade.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een vertraagd poststuk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat ontzettend jammer dat het belangrijkste poststuk met vertraging is bezorgd. Mijn excuus hiervoor. Uiteraard mag u van ons verwachten dat wij zendingen zo snel mogelijk afgeleverd zien en hier dan ook naar streven. Dat gezegd te hebben, PostNL is niet aansprakelijk voor eventuele gevolgschade, ik hoop dat jullie het samen kunnen oplossen!

Lasvegas2004#
Er is geen oplossing aangeboden. Een standaard tekst bereikt mijn email en thats it! Ik was heel erg boos/verdrietig over het feit dat dit poststuk te laat bezorgd werd. Normaal kan het me niets schelen als het te laat komt, maar in dit geval was het echt heel vervelend. En dan krijg je een standaard verontschuldiging zonder oplossing of tegemoetkoming. Stuur dan nog één of twee postzegels naar de gedupeerde, dat verzacht de pijn nog iets......heel jammer!!!