Klacht POSTNL: Veel te laat geleverd/niet geleverd

Klachtnummer
# 324049
Gebruiker
VierdeFramboos#239
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Track en Trace gaf aan dat het pakket tussen 10:45 uur en 13:15 uur bezorgt zou worden. Echter, 16:50 uur nog geen pakket in ontvangst kunnen nemen. Logisch dat de Track en Trace indicatief is, maar dit is wel een schandalig verschil.

De oplossing

Een betere indicatie geven over de tijden van bezorging.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Suurlant,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat de bezorger er niet meer aan toe is gekomen om de zending bij u te bezorgen. De zending zal vandaag bij u worden bezorgd.

    Ik hoop dat u de zending snel in uw bezit heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL Klantenservice