Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. U geeft aan dat uw post met vertraging aangekomen is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Rondom deze periode van het jaar wordt al het beschikbare personeel ingezet. In uw geval heeft dat niet mogen baten. Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
- uw e-mailadres;
- een bevestiging dat de post via PostNL verstuurd is en niet via Sandd (bijvoorbeeld);
- de hoeveelheid poststukken die het betreft;
- op welke datum de post verstuurd is of op welke datum u de post verwacht had;
- de datum waarop de post daadwerkelijk bezorgd is;
- de namen van de afzenders;
- vanuit welke plaats(en) de post verstuurd is;
- of de reguliere post periodieke (zakelijk) of eenmalige (particulier) post betreft.
Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice