Klacht POSTNL: Veel te lang bij douane

R.H.M. van der Spek

Op de app van postnl staat nu al 3 weken dat er een pakketje voor mij bij de douane ligt bezorg tijd onbekend. Is dit niet een beetje erg lang.

Z.s.m mijn pakket bezorgen

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk niet fijn dat het zo lang duurt voordat deze zending bij u wordt bezorgd. Ik zie dat er extra informatie over de inhoud nodig is voor het vrijgegeven van deze zending. Als u deze informatie doorgeeft via www.postnl.nl/bva dan zal de zending zo snel mogelijk naar u toe komen.

R.H.M. van der Spek
Er zou meer info nodig zijn waarom krijg ik daar dan geen bericht over en hoor ik dat nu pas na deze klacht? Vreemd. En dan is het formulier ook niet eens beschikbaar en staat er op de site dat ik binnen 14 dagen had moeten reageren anders gaat het pakket retour.😡 reageren waarop? geen mail, geen brief niets het ligt er al meer dan 3 weken dus de vraag is, is het er nog wel .😡😡😡😡. 08-11 Formulier werkt nog steeds niet via telefoon. En ik lees dat ze 13 euro rekenen als afhandelings kosten. Douane mag het openmaken toch willen ze info. Een pakje gereedschap van 14 euro willen ze nog eens 13 euro handelingskosten. 😡😡

Ook een klacht indienen over ?