Klacht POSTNL: Veel te lang bij douane

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 399884
Gebruiker
R.H.M. van der Spek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de app van postnl staat nu al 3 weken dat er een pakketje voor mij bij de douane ligt bezorg tijd onbekend. Is dit niet een beetje erg lang.

De oplossing

Z.s.m mijn pakket bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is natuurlijk niet fijn dat het zo lang duurt voordat deze zending bij u wordt bezorgd. Ik zie dat er extra informatie over de inhoud nodig is voor het vrijgegeven van deze zending. Als u deze informatie doorgeeft via www.postnl.nl/bva dan zal de zending zo snel mogelijk naar u toe komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.H.M. van der Spek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zou meer info nodig zijn waarom krijg ik daar dan geen bericht over en hoor ik dat nu pas na deze klacht? Vreemd. En dan is het formulier ook niet eens beschikbaar en staat er op de site dat ik binnen 14 dagen had moeten reageren anders gaat het pakket retour.😡 reageren waarop? geen mail, geen brief niets het ligt er al meer dan 3 weken dus de vraag is, is het er nog wel .😡😡😡😡. 08-11 Formulier werkt nog steeds niet via telefoon. En ik lees dat ze 13 euro rekenen als afhandelings kosten. Douane mag het openmaken toch willen ze info. Een pakje gereedschap van 14 euro willen ze nog eens 13 euro handelingskosten. 😡😡
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?