Klacht POSTNL: Veel te lange levertijd, geen berichtgeving niks...

Klachtnummer
# 377849
Gebruiker
mel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 28 juni een pakket gestuurd naar marokko die uiterlijk 17 juli op de bestemming aan moet komen. Bij het versturen stond 4 tot 8 werkdagen. dit is al een tijd geleden. Ik heb elke dag meerdere keren gekeken naar de statusupdate van het pakket. vandaag (14-7) ook meerdere keren gekeken. Ineens zag ik net staan dat het pakket zogenaamd donderdag al aangekomen was , maar dat er gegevens ontbreken. Ook dit vind ik frapant aangezien ik alles netjes aangeleverd had... Daarnaast heb ik geen bericht gehad om deze gegevens aan te kunnen vullen.

De oplossing

Het pakket moet uiterlijk 17 juli geleverd worden i.v.m. belangrijke documenten voor mijn huwelijk.....

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een pakket wat u naar Marokko heeft verstuurd, langer onderweg is dan u had verwacht. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen en wil u hier mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de gegevens in mijn systeem zie ik dat u ook contact heeft gehad met onze klantenservice over dit pakket. Ik zie dat onze klantenservice u heeft geïnformeerd dat het pakket uiterlijk 23 juli bezorgd zou worden. Aan de hand van de code kan ik zien dat het pakket inmiddels bezorgd is. Ik ga er daarmee vanuit dat het is opgelost.

    Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice via www.postnl.nl/klantenservice/.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen