Klacht POSTNL: Veel te late bezorging

Klachtnummer
# 31580
Gebruiker
geen idee
Datum
1 reactie

Details

Klacht

BTRreizen Loenen, heeft onze reisbescheiden - bestemd voor Maandag12 Aug. - Vrijdag 2 Augustus gepost. Woensdag 7 Augustus na de postbezorging nog niets ontvangen. Dus weer bellen! Gelukkig als geroutineerd e-mailer, zijn de reisbescheiden direct overgestuurd. Vrijdag 9 Aug. zijn eindelijk de originele stukken ontvangen. Een week vertraging dus Post.nl heeft geen idee wat ze hierdoor aan onzekerheid enz. veroorzaken. Poststempel is gedateerd op Zwolle 3 Augustus. M.i. is de afstand Loenen -Utrecht vele malen korter dan verzending via Zwolle! Reorganisatie of niet, Post.nl prijst zichzelf uit de markt. Ik zal via Radar een oproep doen om bedrijven meer met e-mail te laten doen, voor zover mogelijk natuurlijk. Sneller en goedkoper, of de stukken 20 dagen eerder te posten om zekerheid aan klanten te bieden.

Gewenste oplossing

Niets meer!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw, heer Houdijk,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u een postzending met reisbescheiden veel te laat heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Tot mijn spijt heb ik u niet telefonisch kunnen bereiken, vandaar dat ik u op deze wijze informeer over de afhandeling van uw bericht.Ik kan helaas niet achterhalen waardoor de vertraging van deze postzending is ontstaan. Alleen bij geregistreerde postzendingen zoals aangetekende poststukken en pakketten is het mogelijk om d.m.v. de geplakte barcode de zending in ons sorteerproces te volgen.
    Ik heb uw melding geregistreerd en doorgegeven aan de afdeling postsortering. Uw informatie zal worden gebruikt om onze dienstverlening voor de toekomst te verbeteren. Ik ga ervan uit dat ik u hiermee voldoende informatie heb gegeven en verzoek u de melding op deze website af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL. Met vriendelijke groet, Wim
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen