Klacht POSTNL: Veel te late bezorging
Details
Klacht
BTRreizen Loenen, heeft onze reisbescheiden - bestemd voor Maandag12 Aug. - Vrijdag 2 Augustus gepost. Woensdag 7 Augustus na de postbezorging nog niets ontvangen. Dus weer bellen! Gelukkig als geroutineerd e-mailer, zijn de reisbescheiden direct overgestuurd. Vrijdag 9 Aug. zijn eindelijk de originele stukken ontvangen. Een week vertraging dus Post.nl heeft geen idee wat ze hierdoor aan onzekerheid enz. veroorzaken. Poststempel is gedateerd op Zwolle 3 Augustus. M.i. is de afstand Loenen -Utrecht vele malen korter dan verzending via Zwolle! Reorganisatie of niet, Post.nl prijst zichzelf uit de markt. Ik zal via Radar een oproep doen om bedrijven meer met e-mail te laten doen, voor zover mogelijk natuurlijk. Sneller en goedkoper, of de stukken 20 dagen eerder te posten om zekerheid aan klanten te bieden.Gewenste oplossing
Niets meer!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.