Opgelost door POSTNL: veel te late bezorging

content Opgelost
Vogelwikke

Vandaag 3 september kregen wij de rouwkaart van een goede vriend van ons in de bus. De kaart is vrijdag 23 augustus verzonden staat op het poststempel. De uitvaart is vorige week woensdag geweest. Gelukkig wisten wij wanneer de uitvaart was dus konden we er naar toe. Hoe kan het dat in Nederland een rouwkaart bijna 10 dagen onderweg is.

Vragen aan PostNL hoe dit kan gebeuren met een rouwkaart. En of ze contact met me willen opnemen, want zelf contact opnemen met PostNL is een crime.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een rouwkaart met een poststempel van 23 augustus pas op 3 september heeft ontvangen. Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw vriend. Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Ik vind dit bijzonder spijtig en pijnlijk, mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. Graag informeer ik u.

Tot mijn grote spijt kan ik de gang van zaken niet meer terugdraaien of goedmaken. Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik uw klacht doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling zodat dit met de betrokken medewerkers besproken zal worden. Uw klacht zal binnen onze organisatie verder worden opgepakt. Door middel van de melding wordt er extra aandacht besteed aan de postbezorging binnen uw postcodegebied. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst voorkomen zullen worden. Omdat uw klacht intern wordt opgepakt, ontvangt u geen verdere reactie. Nogmaals mijn oprechte excuses voor deze situatie. Ik wens u veel sterkte met het verwerken van uw verlies.

Vogelwikke
Ben over de klacht gebeld door postnl. Ze zullen de bezorger van onze wijk hierop aanspreken.