Opgelost door POSTNL: veel te late bezorging

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 387962
Gebruiker
Vogelwikke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag 3 september kregen wij de rouwkaart van een goede vriend van ons in de bus. De kaart is vrijdag 23 augustus verzonden staat op het poststempel. De uitvaart is vorige week woensdag geweest. Gelukkig wisten wij wanneer de uitvaart was dus konden we er naar toe. Hoe kan het dat in Nederland een rouwkaart bijna 10 dagen onderweg is.

De oplossing

Vragen aan PostNL hoe dit kan gebeuren met een rouwkaart. En of ze contact met me willen opnemen, want zelf contact opnemen met PostNL is een crime.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een rouwkaart met een poststempel van 23 augustus pas op 3 september heeft ontvangen. Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw vriend. Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Ik vind dit bijzonder spijtig en pijnlijk, mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. Graag informeer ik u.

    Tot mijn grote spijt kan ik de gang van zaken niet meer terugdraaien of goedmaken. Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik uw klacht doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling zodat dit met de betrokken medewerkers besproken zal worden. Uw klacht zal binnen onze organisatie verder worden opgepakt. Door middel van de melding wordt er extra aandacht besteed aan de postbezorging binnen uw postcodegebied. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst voorkomen zullen worden. Omdat uw klacht intern wordt opgepakt, ontvangt u geen verdere reactie. Nogmaals mijn oprechte excuses voor deze situatie. Ik wens u veel sterkte met het verwerken van uw verlies.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vogelwikke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ben over de klacht gebeld door postnl. Ze zullen de bezorger van onze wijk hierop aanspreken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen