Klacht POSTNL: Veel te late bezorgingen

Klachtnummer
# 381877
Gebruiker
Zomer19
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vreselijke slechte bezorging sinds een aantal weken en ook sinds wij onze vaste bezorger niet meer zien rijden in de wijk.zDe mail met het tijdstip komen de chauffeurs de laatste weken niet na en steeds wordt het pakketje vertraagd naar 1 of zelfs 2 dagen later terwijl we wel thuis blijven op het aangegeven tijdstip van de bezorging,dit is vreselijk vervelend en daar moet dus snel iets aan gedaan worden door Postnl.veel

De oplossing

Dat er gewoon op het gegeven tijdstip geleverd gaat worden en iets van een uitleg waarom dit zo vaak voorkomt en een excuus is ook wel op zijn plaats.Mensen blijven toch netjes thuis als ze weten dat er eem pakket komt.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van de pakketten erg verslechterd is, sinds de vaste bezorger geen pakketten meer bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij streven er altijd naar om alle zendingen binnen het aangeboden tijdsvak te bezorgen. We kunnen dit helaas niet garanderen. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het gebeuren dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Wij controleren echter wel de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen uiteraard actie waar dat nodig is.

    Mocht het te vaak voorkomen dat de bezorging wordt uitgesteld naar de volgende dag, terwijl het pakket wel onderweg was met de bezorger, dan kunnen wij hier een klacht van registreren. Hiervoor ontvang ik graag een aantal Track & Trace codes waarmee dit is voorgekomen. Ook ontvang ik graag uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van de pakketten erg verslechterd is, sinds de vaste bezorger geen pakketten meer bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij streven er altijd naar om alle zendingen binnen het aangeboden tijdsvak te bezorgen. We kunnen dit helaas niet garanderen. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het gebeuren dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Wij controleren echter wel de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen uiteraard actie waar dat nodig is.

    Mocht het te vaak voorkomen dat de bezorging wordt uitgesteld naar de volgende dag, terwijl het pakket wel onderweg was met de bezorger, dan kunnen wij hier een klacht van registreren. Hiervoor ontvang ik graag een aantal Track & Trace codes waarmee dit is voorgekomen. Ook ontvang ik graag uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen