Klacht POSTNL: Vele klachten, nu ook aangetekende brieven worden niet bezorgd
Details
Klacht
Na al vele jaren problemen met post- en pakketbezorging door PostNL ging het eerder ook al vaker mis met aangetekende brieven die niet werden bezorgd. Nu verneem ik opnieuw dat een aangetekende brief niet bij mij is aangeboden en er ook geen briefje in de bus gedaan. Ik heb dit keer geen 3S code, maar wel een screenprint van een mail van de verzender.Hoe veel andere (aangetekende) brieven zijn er nog waar ik niet van weet? Heeft u enig idee hoe frustrerend dit voor mij is?
Ook vond ik laatst een zending van PostNL op een stoel op mijn terras. Ik was die dag thuis. Waarom is niet aangebeld bij mij?
Gewenste oplossing
Na vele jaren en vele klachten verzoek ik eindelijk eens maatregelen die WEL helpen, zodat er geen fouten meer worden gemaakt. Tot zover zijn alleen vage beloften gemaakt die niet werden waargemaakt. Dit zijn zeer ernstige klachten, maar nergens uit blijkt dat PostNL de ernst inziet. Zijn de schuldigen ontslagen? Verder heeft PostNL heel wat goed te maken, maar heeft daar nog nooit een poging toe ondernomen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.