Klacht POSTNL: Verdwaald Internationaal pakket?

Klachtnummer
# 277365
Gebruiker
Thedubbelfris
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb laatst een pakket besteld vanuit de VS dat verscheept zou worden via USPS. Dat pakket is echter niet aangekomen terwijl de tracking aangeeft het bezorgt te hebben. Het bezorgadres is nu ook het Amsterdam International Mail Centre, maar daar woon ik natuurlijk niet. Mijn tracking nummer is LZ662371405US en ik vraag mij af hoe/waar ik mijn pakket kan ophalen?

De oplossing

Een redelijke locatie van pakket of alsnog de verzending van het pakket naar het leveradres.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Teeuw,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u op 18 oktober uw pakket uit het buitenland nog niet had ontvangen. Volgens mijn gegevens heeft u deze op 23 oktober kunnen ophalen bij een PostNL locatie. Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht is opgelost.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen