Opgelost door POSTNL: verdwenen envelop inhoud

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87892
Gebruiker
Susannehendriks
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik bestel regelmatig spullen bij webwinkels waarvan de spulletjes in een dichtgeplakte
envelop worden verstuurd.
Ik heb nu al een aantal keer achter elkaar een lege envelop in de brievenbus gehad.
De envelop was open gescheurd en alleen de pakbon of rekening zat er nog in.
Dat kan best een keer gebeuren maar 4 keer achter elkaar vind ik geen toeval meer.
Ik vraag al aan de webwinkels om de envelop extra dicht te plakken maar zelfs dit helpt niet.
Het lijkt wel of het met opzet wordt open gemaakt.
Dit kost mij iedere keer een hoop geld en dat groeit bij mij ook niet op mijn rug.
Ik zou graag willen dat hier extra op wordt gelet en eventueel vergoed.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hendriks,Naar aanleiding van uw reactie op deze site, bericht ik u als volgt.Het is zeer spijtig dat u de enveloppen niet correct heeft ontvangen. Om vast te kunnen stellen dat het via PostNL is bezorgd zou ik graag willen weten of er een postzegel of Port betaald PostNL op staat. De reden dat ik dit vraag is omdat er meerdere bezorgdiensten actief zijn in het bezorgen van post. Zat er bij de beschadigde envelop ook een excuusbriefje? Weet u ook nog wanneer de laatste keer is geweest wanneer u een dergelijke envelop heeft ontvangen? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet,Lise
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Susannehendriks
    Datum
    Bedankt voor uw reactie.
    De enveloppen waren gewoon voldoende gefrankeerd en via postnl verstuurd.Er zat geen excuus briefje of iets dergelijks bij.
    Ik heb wel eens een beschadigde envelop gekregen waar door de schade de kaart uit was maar dat zat netjes in een plasticzakje met een excuses erbij.Daarom vind ik het ook zo vreemd.Afgelopen week op dinsdag 9 december was de laatste keer dat ik een lege envelop ontving.Ik laat nu een bestelling via track&trace verzenden dat komt wel netjes aan.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hendriks,Bedankt voor de informatie. Ik heb een klacht aangemaakt. Via de afzender(s) zouden wij nog een onderzoek kunnen starten. Nu is alleen de klacht vastgelegd en wordt de bezorger aangesproken. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Uiteraard hoop ik niet dat dit in de toekomst nog eens voor zal vallen.Vriendelijke groet,Nienke
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Susannehendriks
    Datum
    De laatste "open" envelop kwam van www.goedkoopstekralen.nl en daarvoor www.kralenstulpje.nl.De anderen zijn al wat langer geleden.Volgens mij hadden ze ook beide een klacht ingediend.Er komen weer 2 enveloppen mijn kant uit dus ik ben benieuwd...... Bedankt voor uw reacties en het vastleggen van mijn klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Susannehendriks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen