Klacht POSTNL: Verdwenen pakket uit USA

# 191033
Hermien

Op 3 Juni 2016 werd een pakket met tracking nr. LZ593070858US op het Amsterdam International Mail Center afgeleverd. Er staat bij genoteerd: addressee not available; addressee advised to pick up the item.

Helaas kan ik nergens een bewijsje vinden van afgifte op het adres en daarom weet ik ook niet waar het pakketje nu ligt. Gaarne wil ik het ophalen. Kunt u mij vertellen op welk kantoor het ligt?

Gaarne het adres van het kantoor waar het pakketje zou moeten liggen.

Geachte mevrouw Rodenburg,

Graag help ik u verder met uw vraag over de zending LZ593070858US. Dit pakket is 2 juni bij u aangeboden en is daarna volgens procedure naar een postkantoor in uw buurt gebracht. Omdat de zending na 2 weken niet is afgehaald, is het retour afzender gegaan. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Anne
    Klantenservice PostNL
    Hermien
    het pakketje is niet aangekomen bij de oorspronkelijke verzender. Kan het postkantoor mij een bewijs/tracking nummer sturen van de retourzending?
    Hermien
    Het pakketje is nooit aangekomen bij de oorspronkelijke verzender. Kan het postkantoor een bewijs/tracking nummer geven voor waar en wanneer het pakketje retour naar toe is gezonden.
    Geachte mevrouw Rodenburg,

U kunt in dit geval het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan een onderzoek laten instellen bij de verzendende post organisatie in Amerika.
    Zij kunnen dit pakketje gaan zoeken als het nog niet ontvangen is.

Ik ga ervan uit dat ik u naar behoren heb geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Bertrand
    Klantenservice PostNL
    Hermien
    POST.NL geeft mij geen tracker nummer van het teruggestuurde pakketje. Daar vroeg ik wel om en nu moet de zender het in de USA gaan uitzoeken.