Klacht POSTNL: Verdwenen pakket

Klachtnummer
# 65258
Gebruiker
leon apeldoorn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

er zou vanochtend een pakket verstuurd zijn en deze heb ik kunnen volgen via de track and trace code. Op de site was aangegeven dat mijn pakket tussen 10:00 en 13:00 zou aan komen. Aangezien ik zelf aan het werk ben en de code pas op het laatste moment kreeg kon ik niet thuis aanwezig zijn. ik heb de code nog wat vaker ingevoerd gedurende de dag en er stond na 13:00 de tekst: Sorry, de bezorger heeft het niet in het tijdvak kunnen halen de bezorger is nu onderweg. Deze tekst bleef er staan tot ik om 16:30 nog een keer op de website keek. Ditmaal stond er dat mijn pakketje al thuis bezorgd was om 11:40. Na thuis aangekomen te zijn verwachte ik wel een papiertje door waar opgeschreven stond bij welke buur hij bezorgd is maar er lag helaas geen papiertje. Ik heb vervolgens de klantenservice gebeld en zij vertelden mij dat zij hier niks aan kunnen doen en het de verantwoordelijkheid is van de afzender. Dit verhaal heb ik al vaker gehoord want dit is al de 3e keer dat dit voorkomt.

De oplossing

Ik wil mijn pakket hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    leon apeldoorn
    Datum
    blijkbaar bij de buren bezorgd. waarom wordt dit niet op de site vermeld?
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Dalhuisen,Ik ben blij te horen dat u uw zending heeft ontvangen. Volgens mijn gegevens heeft u ook telefonisch contact gehad met mijn collega. Mijn collega heeft uw klacht genoteerd en de bezorger is hierop aangesproken dat hij uw pakket verkeerd heeft gescand en ook geen kennisgeving bij u heeft achtergelaten. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?