Klacht POSTNL: Verdwenen pakket

Anoniem123

11 juni is er een pakketje voor mij aangekomen in Nederland vanuit China. Dezelfde week contact opgenomen met Post NL om de Nederlandse Track and Trace code te vragen. Deze heb ik toen ook gekregen. 2 weken later belde ik met Post NL over de status van mijn pakketje. Hier kreeg ik te horen dat het maximaal 30 dagen kan duren tot het pakketje ingeklaard is. Na 30 dagen weer contact opgenomen te hebben met Post NL kreeg ik te horen dat ze niks voor mij kunnen betekenen omdat het termijn van 4 weken om was. Eerst word mij verteld om 4 weken te wachten en nu krijg ik te horen dat het termijn verstreken is. Nu 6 weken later heb ik nog niks ontvangen en word mij verteld dat het pakketje weg is en hun niet weten waar die is terwijl de Chinese track and trace laat zien dat hij in Nederland is aangekomen. Dit moet ook wel want hoe kon ik anders van Post NL de nieuwe track NEDERLANDSE track & trace code ontvangen dat gekoppeld is aan het pakketje die uit China kwam? Ik wil graag mijn pakket!

Het krijgen van mijn pakket en dit in zeer korte termijn.

Geachte mevrouw Van den Berg,Ik vind het erg vervelend te horen dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Graag informeer ik u hierover verder.Volgens mijn gegevens heeft mijn collega een melding voor u uitgezet naar de douane. De douane heeft hierop de terugkoppeling gegeven dat je zending in beslag is genomen. De douane zal je hierover zo spoedig mogelijk informeren.Met vriendelijke groet,Lotte