Klacht POSTNL: Verdwenen pakket

Tijm 20 Nijkerk

Sinds 15-12-2021 bezig ons verstuurde pakket te traceren maar PostNL zegt ons niet verder te kunnen helpen bij een oplossing!!!! Als het bij de klantenservice te moeilijk wordt verbreken ze gewoon de verbindingā€¦.echt schadalig. Nu al 2 keer gebeurd.

Vraag je naar een afdeling om een klacht in te dienen, dan zegt de mevrouw dood leuk dat ik bij haar aan het goede adres ben šŸ˜±šŸ˜”

Wij hebben er alles aan gedaan en kunnen bewijzen (bon met gegevens) dat het een pakket is geweest en niet een brief verzending. Daarom zouden we graag een compensatie willen op de waarden van de inhoud van het pakket incl. kosten van verzending.
Ongeloof na reactie van PostNL. Ik geef in een klacht aan dat PostNL mij niet wil helpen nadat mijn verzonden pakket is zoek geraakt. Omdat mijn pakket bij PostNL als briefpost staat genoteerd terwijl ik kan bewijzen dat het een pakket is. Ze vragen me niet om opheldering of enige bewijzen over de ontstane situatie maar sluiten simpelweg mijn klacht af zonder verder onderzoek. Schandalig, wat een aanfluitingā€¦

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw brievenbuspakje. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat dit brievenbuspakje tot op heden niet bij de ontvanger is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit voor beide partijen een hele nare situatie is. Het is echter bij een brievenbuspakje niet mogelijk om een onderzoek te starten. Deze zending is niet verzekerd en het niet mogelijk om een vergoeding voor de inhoud van het pakket te ontvangen. Bij marktplaatslabels kan alleen de ontvanger restitutie aanvragen voor de verzendkosten. Ik heb een klacht voor u geregistreerd. U krijgt hier geen terugkoppeling over, maar hiermee kunnen wij wel onze interne processen verbeteren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.