Opgelost door POSTNL: Verdwenen pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 459150
Gebruiker
Jolanda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket verdwenen niet te vinden via niet thuis code bij ophaalpunt niet bekend ...ik noem dit verduisteren .
Bij klantenservice word ik verwezen naar de verzender wat onmogelijk is als er meerdere bestellingen lopen uit China....verder kon ze niks doen ...wat een geweldige service bij een bedrijf dat Mijn betaalde pakket kwijt raakt ...totaal geen moeite doen .

De oplossing

Oplossen en mijn pakket traceren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap uiteraard dat u hier wat verdacht van wordt. Het lijkt er inderdaad op dat de niet thuis code niet gekoppeld staat aan het pakket. Ik heb even gezocht op uw adres in ons systeem en zie dat het gaat om de zending met de tracking code LZ052656945CN. U kunt deze afhalen bij de Primera op de Gildenburg 80.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jolanda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ophaalpunt aangewezen dmv traceercode die ik niet had .
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?