Klacht POSTNL: Verdwenen pakketje

Guanita

Ons pakketje wat op 3 December 2018 in Noord Ierland is gepost is verdwenen.
Kwijt. Weg. Niet te vinden.
En post.nl? Die doen er niks aan, wuiven het weg. Schandalig hoe de klachten afhandeling is!!

Mijn pakket zoeken en bezorgen!

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdig bezorgde zending op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

-De trackingcode van het betreffende pakket
    -Een duidelijke omschrijving van de inhoud en verpakking

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Guanita
    Hallo,
    Ik zal het nog maar een keer uitleggen....
    Ons kerstpakketje wat naar ons toe Is gestuurd is helemal niet aan gekomen. Op 3 dec verstuurd en na landing in Nederland kwijt.
    En als cadeautje weet ik natuurlijk niet wat erin heeft gezeten.
    Wanneer je namelijk niet bij vrienden of familie kunt zijn met Kerst, dan stuur je wel eens cadeautjes op. En in ons geval maken We die samen open via Skype, om zo het gemis kleiner te maken. Kunt u er iets bij voor stellen hoe dit nu voelt......
    Maar het ergste vind ik nog de manier van hoe ik te woord ben gestaan op social media. Maar aan de klachten te zien ben ik niet de enigste.
    Of er nu een T&t op het pakket ziet wel of niet.
    Ook voor £10.20 mag het niet van de aard bodem verdwijnen.
    En na een week pas reactie krijgen op een mail..... schandalig!

Hele fijne kerstdagen gewenst, hopelijk ook zonder cadeautjes
    Geachte heer, mevrouw,

Uiteraard begrijp ik dat u zich hier heel erg zorgen over maakt en het spijt me ook heel erg dat u dit kerstpakket nog niet heeft ontvangen. Uit uw verhaal maak ik op dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice en dat u hier al bericht over heeft ontvangen.

Ook wanneer het pakket geen track en trace code heeft hoort het uiteraard aan te komen, maar wanneer dit niet het geval is, is het niet mogelijk om een onderzoek in te stellen of de zending te traceren. Ik hoop dat de zending nog terecht zal komen of nog retour zal komen bij de afzender.