Klacht POSTNL: verdwenen pakketjes

Klachtnummer
# 178565
Gebruiker
master1963
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb op 26 juli een bericht gekregen om 17.47 met barcode 3skaag370713093 waarvoor getekend moet worden met een handtekening van iemand maar niet die van mijn. maar niets ontvangen. op 31 mei zijn er ook al pakketjes verdwenen waarvan ik ook al een klacht ingediend heeft en ze er niets mee doen omdat het niet aangetekend verstuurd is. sorry maar ik heb geen vertrouwen meer met post nl. dit is de 2e keer dat ik de dupe ben. nu al €154,00 en de vorige keer ruum€700,00 je weet nu wel hoe ik mij nu voel.............. bedrogen

De oplossing

dat laat ik aan post nl over. maar minimaal worden gecompenseerd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Ameyde,

    Wat een treurige situatie. Allereerst mijn excuses voor het geleden ongemak. Ik begrijp uit u bericht dat uw pakket niet bij u thuis is afgeleverd, maar dat er wel is getekend.

    Ik moet u daarom adviseren om contact op te nemen met de afzender van dit pakket. Zij kunnen bij ons een onderzoek starten naar uw pakket.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u contact opnemen met ons via: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Senna
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen