Klacht POSTNL: verdwenen pakketjes

master1963

ik heb op 26 juli een bericht gekregen om 17.47 met barcode 3skaag370713093 waarvoor getekend moet worden met een handtekening van iemand maar niet die van mijn. maar niets ontvangen. op 31 mei zijn er ook al pakketjes verdwenen waarvan ik ook al een klacht ingediend heeft en ze er niets mee doen omdat het niet aangetekend verstuurd is. sorry maar ik heb geen vertrouwen meer met post nl. dit is de 2e keer dat ik de dupe ben. nu al €154,00 en de vorige keer ruum€700,00 je weet nu wel hoe ik mij nu voel.............. bedrogen

dat laat ik aan post nl over. maar minimaal worden gecompenseerd.

Geachte heer/mevrouw van Ameyde,

Wat een treurige situatie. Allereerst mijn excuses voor het geleden ongemak. Ik begrijp uit u bericht dat uw pakket niet bij u thuis is afgeleverd, maar dat er wel is getekend.

Ik moet u daarom adviseren om contact op te nemen met de afzender van dit pakket. Zij kunnen bij ons een onderzoek starten naar uw pakket.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u contact opnemen met ons via: http://www.postnl.nl/klantenservice

Senna