Klacht POSTNL: Verdwenen post/pakket.

Klachtnummer
# 326790
Gebruiker
Grensgeval
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Laatste halfjaar komen er geregeld dikkere enveloppen(verjaardagskaarten), waar men wat waarde in vermoed, niet op de bestemming postcode 6291 aan. Ook pakketjes zijn deels geopend of komen niet op de bestemming.

De oplossing

Waar kun je terecht voor verdere opties.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer / mevrouw Cox,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post en pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U doet er goed aan hier een klacht over te registreren zodat PostNL de service in uw regio kan verbeteren. Ik kan uw klacht op dit forum in behandeling nemen en u kunt hiervoor ook contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Om uw klacht hier in behandeling te nemen ontvang ik graag de volgende informatie:

    - De 3S-codes van de zendingen en een beschrijving van de beschadiging.

    - Bij briefpostzendigen zou ik graag willen weten of u er zeker van bent dat deze via PostNL zijn verzonden. Dit kunt u het beste navragen bij de afzender.

    - Ook heb ik de datum van verzending en de postcode+huisnummer van de afzender nodig.

    - Uw e-mail adres voor het registreren van de klacht.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?