Klacht POSTNL: verdwenen post

Klachtnummer
# 113312
Gebruiker
vervelend
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben nu al 5 maal geen post ontvangen als het een prijs is van b.v Vriendenloterij e.d . 2 maal dvd zoek en 2 maal 10 euro pasje voor besteding bij de Hema en 1 maal boek . Ik vind het heel vreemd dat het om prijzen gaat . De prijzen zijn WEL naar ons verstuurd want dat hebben we na gevraagd.

Onze postcode is 1035 ht Amsterdam .

De oplossing

DAT HIER EEN OPLOSSING VOOR GEVONDEN WORDT .

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Ruwiel,

    Ik vind het zeer vervelend om te lezen dat u al een aantal keren geen post heeft mogen ontvangen van o.a. de vriendenloterij. Hier wil ik uiteraard een melding van maken. Weet u wanneer de poststukken precies zijn verstuurd en heeft u een recent voorbeeld van een poststuk welke u nog niet heeft mogen ontvangen? Als u mij voorziet van de gevraagde informatie, dan kan ik hier een melding van maken, waarna het zal worden bekeken, besproken en worden voorkomen in de toekomst. Bij deze in ieder geval excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Femke
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen