Opgelost door POSTNL: Verdwenen rembours.

Solo

Wij hebben op 26 juni een pakket onder het rembours verstuurd. De ontvanger heeft het niet gekregen ook geen ophaal briefje was bij hem achtergelaten. Op dit moment er lijkt erop dat het rembours is verdwenen. Twee weken geleden hebben wij een klacht bij post.nl ingediend, nog steeds niets van gehoord.
Onze klant wacht nog steeds voor de goederen en wij wachten natuurlijk voor de betaling.

Indien het pakket kwijt is zou ik graag z.s.m. het gehele remboursbedrag vergoed zien worden. Indien het pakket zich nog bevindt op sorteercentrum zou ik deze graag alsnog laten verzenden naar koper of terug aan ons laten bezorgen.

Geachte mevrouw Loster, Ik vind het erg spijtig te vernemen dat nog niets heeft gehoord van het onderzoek.Volgens mijn gegevens is er onderhand contact met u opgenomen over het onderzoek en loopt het onderzoek nog. Ik wil u adviseren om verder contact op te nemen met mijn collega van het onderzoeksteam mocht u nog vragen hebben.Met vriendelijke groet,Lotte
    Solo
    Het rembours is definitief verdvenen. Wij wachten voor uitbetalingsregeling.