Klacht POSTNL: verdwenen van post stukken

josmalden

Gisteren11 juni de stand 4 verdwenen poststukken in 3 weken tijd waarvan 1 gelukkig als nog is aan gekomen.
Wat is er aan de hand bij postnl??? sinds 4 weken verdwijnen poststukken van mijn
de poststukken staan wel netje afgestempeld en wel in mijn postnl app maar worden nooit geleverd. waarschijnlijk worden ze bij andere in de bus gedaan anders heb ik er ook geen verklaring voor. Het meest trieste is dat wat er in zit zijn ontbrekende postzegels zijn die ik spaar als het om duurdere dingen gaat stuur ik het natuurlijk met track en trace maar het is toch voor de gekke dat postnl schijnbaar niet in staat is om gewone post netjes aftelveren terwijl ze dit nog steeds verplicht zijn volgens de wet om post netjes en goed af te leveren. Enigste waar postnl mee aankomt is ja we kunnen het niet achter halen dus helaas dan moet je maar de veel duurdere track en trace pakken wat pas weer flink verhoogt is na 4,60 en aangetekend 9,60.
Misschien een idee voor post nl in onze omringende landen hebben ze al een track en tracé postzegel, en doe eens onderzoek wat er gaande is misschien eens aan de postbezorger vragen en nog keer op wijzen dat ze goed opletten wat ze in de bus gooien. Het gebeurt hier geregeld dat we post van andere hebben wat wij netje na de juiste persoon brengen of terug na postnl sturen maar vele nemen daar schijnbaar niet de moeite voor met het gevolg dat ik mijn poststuk kwijt ben. Ik ben te einde raad en zit er maar aan te denken om mijn hobby te beëindigen zo word het te duur grapje en enorm frustrerend en als er steeds weer poststukken verdwijnen en je vind bij postnl een gesloten deur!!! Ik heb zelfs maar oproep geplaatst in ons dorp app of mensen misschien mij post hebben aan gekregen helaas nog geen reactie wel dat er meer mensen brief pakketen niet aan hebben gekregen.

Dat postnl is onderzoek wat er aan de hand is in 3 weken tijd 4 poststukken zoek zijn geraakt is niet normaal en als niet opgelost word de schade betaald vergoed word ze staan wel gemeld in jullie app dus ze zijn wel degelijk in jullie handen geweest er is betaald voor jullie diensten en jullie hebben deze diensten niet geleverd dus zou heel normaal zijn als jullie de niet geleverde diensten terug betalen het gaat om zon 5,76 euro aan post zegels hebben we het niet eens over de inhoud

josmalden
    Jammer dat ze niet meer reageren ze hebben ook geen oplossing schijnbaar en daar mogen we het dan mee doen!!!
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u onlangs al contact heeft opgenomen met de telefonische klantenservice en ga er van uit dat u daarin goed geïnformeerd bent. De klacht is voor u gerealiseerd en ik hoop dat er snel duidelijkheid zal volgen.

PostNL Klantenservice