Klacht POSTNL: Verdwijnen van een pakket

EVELYN

Pakket met track en trace spoorloos

11 januari is er een pakket bezorgd, volgens de mail. Ik kom thuis er is geen pakket of briefje waar deze als alternatief is bezorgd. Bij de buren geïnformeerd naar helaas het pakket is weg. Gisteren de bezorger aangesproken en deze zegt dat hij geen pakket heeft bezorgd op mijn huisnummer. Hij had wel op andere nummers bezorgd. Vandaag bij post.nl ophaalpunt gevraagd of toevallig het pakket bij hun ligt maar helaas ook daar niets te vinden. Waar is mijn pakket. Volgens post.nl is deze bezorgd en ook op de site van Declathon is deze bezorgd. Maar ik heb hem niet. Vervolgens een klacht ingediend bij post.nl en wat ontvang ik: en standaard antwoord die ook op de site staat wat heb ik daar aan, zo'n heerlijk onpersoonlijk antwoord. Ik wil gewoon weten wat mijn pakket is....

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u hierover contact opneemt. Ik heb voor u het pakket bekeken, en zie dat er al een ander adres op staat dan degene die hier bij deze klacht meegeeft. Op onze postcodechecker vindt ik echter nogmaals een andere postcode. Ik controleer daarom graag met u of het adres op het pakket klopt. Zou u daarvoor de volgende gegevens kunnen aanleveren:
    - uw postcode
    - uw straatnaam en huisnummer

EVELYN
    Postcode moet zijn 8264PA 85-16. Gegevens zijn inmiddels ook aangepast in "mijn gegevens".
    Geachte mevrouw,

Volgens mijn informatie is het pakket met de verzendcode 3SODMG58000384 inderdaad op uw adres geleverd. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren.

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

EVELYN
Een standaard antwoord die ik de laatste dagen steeds ontvang. Paste and copy. Nogmaals de buren hebben het niet, volgens de bezorger is het niet bezorgd. Volgens Decatlon is het bij jullie afgegeven ook dit is te zien bij hun status. Of jullie hebben een criminele bezorger die dingen in eigen zak steekt of het interesseert jullie geen ene mallemoer. Jullie zijn verantwoordelijk voor de bezorging en mocht het bij de buren zijn afgeleverd dan was er een briefje maar nogmaals het pakket is NIET bij de buren. Een ik woon op een gesloten park waar geen vreemde personen rondlopen en in een tijdsbestek van 5 minuten het pakket weg kunnen halen want volgens jullie bezorger is er NIETS bezorgd, terwijl de ontvangen mail zegt dat het wel is bezorgd. Hoe lossen jullie dit op?