Klacht POSTNL: vergeet pakket af te geven

Achtmaal

Ik ben thuis en postbode geeft 1 pakket af en rijd weer weg, terwijl hij nog een 1 pakket met handtekening voor ontvangst bij zich had!! Bij de Track en Trace staat: bezorgen lukte niet

Dat het pakket word afgegeven

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger onterecht heeft aangegeven dat het niet is gelukt om uw pakket te bezorgen. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent, zeker omdat u daarvoor een ander pakket van PostNL hebt ontvangen. Ik heb daarom uw klacht ook doorgegeven aan de teamleider van de betreffende bezorger. Zij zullen dit intern bespreken zodat het niet nog eens voorkomt.