Klacht POSTNL: vergeet pakket af te geven

Klachtnummer
# 406491
Gebruiker
Achtmaal
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben thuis en postbode geeft 1 pakket af en rijd weer weg, terwijl hij nog een 1 pakket met handtekening voor ontvangst bij zich had!! Bij de Track en Trace staat: bezorgen lukte niet

Gewenste oplossing

Dat het pakket word afgegeven

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger onterecht heeft aangegeven dat het niet is gelukt om uw pakket te bezorgen. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent, zeker omdat u daarvoor een ander pakket van PostNL hebt ontvangen. Ik heb daarom uw klacht ook doorgegeven aan de teamleider van de betreffende bezorger. Zij zullen dit intern bespreken zodat het niet nog eens voorkomt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen