Klacht POSTNL: Vergoeding verloren verzekerde zending wordt niet betaald

Annie

Eind december heb ik per verzekerde post een iPod verstuurd. Deze is niet bij de ontvanger aangekomen, alleen een lege verpakking. Contact opgenomen met PostNL en alle gevraagde gegevens opgestuurd (Foto's, aankoopbewijs, etc.) Tot op heden (bijna 3 maanden na indienen) nog steeds de mij ondertussen toegezegde vergoeding niet ontvangen.

Ik wil zo spoedig mogelijk mijn vergoeding ontvangen.

Geachte Annie,Dank voor uw melding. In onze systemen heb ik gelezen dat de behandelaar van uw melding druk bezig is om de beloofde gelden op uw rekening te krijgenWij hopen dan ook binnenkort via onze eigen kanalen te kunnen melden dat de laatste benodigde administratieve handelingen zijn gedaan en dat het gelukt is.Helaas zijn wij hierin afhankelijk van een andere afdeling en kunnen wij dit zelf niet in orde maken.Ons excuses voor het ondervonden ongemak.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Geachte Annie,ik heb inmiddels van de collegae begrepen dat de opdracht getekend is en dat de gelden binnen 2 weken op uw rekening bijgeschreven zouden moeten zijn.Nogmaals onze excuses voor het ondervonden ongemak.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Annie
    Het geld is inmiddels overgemaakt maar het blijft te gek voor woorden dat dit ruim 3 maanden moest duren terwijl ik per omgaande alle benodigde gegevens heb aangeleverd. Slechte service!