Klacht POSTNL: Verhuis service werkt voor geen meter

sad Niet opgelost
Jphkafoe075

Sinds eind juni verhuisd
Verhuis service aangevraagd maar post wordt nog steeds niet door gestuurd
Gemaild , gebeld met post nl , team leider langs geweest maar nog steeds geen post door gestuurd ! Worden niet terug gebeld , antwoorden niet op mailtjes
Kortom kwalijke zaak

Ik wil excuses van Post n
Een goede verhuis service
En mijn geld retour
En wil een manager spreken !

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de doorzending van uw post door middel van de Verhuisservice niet goed verloopt. Ik begrijp dat u al meerdere klachten heeft ingediend, ik vind het erg kwalijk dat er nog geen verbetering zichtbaar is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van uw gegevens heb ik gezien dat u ook via een ander kanaal uw klacht heeft gemeld. Er is inmiddels opnieuw een klacht geregistreerd om de situatie te onderzoeken en op te lossen. U zult hierover uiterlijk 11 september een terugkoppeling ontvangen. Ik zal u moeten vragen het bericht van mijn collega af te wachten en ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie nu spoedig naar tevredenheid zal worden opgelost.

Jphkafoe075