Klacht POSTNL: Verhuisservice stuurt post verkeerd/niet door

PC

Per 14 februari 2013 een verhuizing doorgegeven om de post door te sturen voor de periode van een maand. Vandaag 26 februari 2013 blijkt dat er wel degelijk post (op de verhuisde achternaam) verstuurd is naar het oude adres en niet door PostNL doorgezonden is naar het nieuwe adres. Daarnaast hebben wij op het nieuwe adres post ontvangen van de nieuwe bewoner. Ik ben redelijk wat keren verhuisd, maar dit laatste heb ik nog nooit meegemaakt .Gezien het geen gratis service is, er is voor 2 achternamen betaald om de post te laten doorsturen, ontevreden over deze service.

Geachte heer/mevrouw Van Pel,Heel erg bedankt voor uw reactie op deze website. Ik kan me voorstellen dat u tot nu toe zeer teleurgesteld bent over uw Verhuisservice. Namens PostNL bied ik u hiervoor mijn excuses aan.Uiteraard wil ik deze melding graag doorgeven om ervoor te zorgen dat u post zo spoedig mogelijk weer correct zal worden doorgezonden.Zou ik hiervoor uw oude en nieuwe adresgegevens, de ordernummers van deze services en telefoonnummer mogen ontvangen? Deze gegevens kunt u afgeschermd doorgeven via de Klachtcompleetpagina.Met vriendelijke groet,Annet
    PC
    Beste PostNl, Bij de afgeschermde gegevens staan alle gegevens waarom u vroeg.
    Bedankt voor uw reactie en ik hoor graag hoe verder. Met vriendelijke groet,
    Geachte mevrouw van Pel,Hartelijk dank voor uw aanvullende informatie. Naar aanleiding van uw berichten heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals besproken heb ik bij de afdeling die gaat over het doorsturen van uw post een melding gemaakt om de doorzending te verbeteren.Ik ga ervan uit dat de doorzending van uw post weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Ik verzoek u deze melding op de site af te sluiten. Zoals telefonisch met u afgesproken vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL.Met vriendelijke groet,Tamar
    PC
    Eigenlijk wordt er niets aan gedaan, ja een melding.
    Dit heb ik eerder meegemaakt bij PostNL met een aangetekend pakket die bij de buren werd bezorgd en dit is na een klacht later nog een keer gebeurd. Helaas, geen compensatie wat betreft verlening service of (gedeelte) geld terug. Daarna moest ik bij privegegevens mijn telefoonnummer geven voor afhandeling van de klacht. En vervolgens werd ik gebeld, ik geef de voorkeur aan mail. Ik dacht dat telefoonnummer ter controle was.