Klacht POSTNL: verhuisservice werkt niet goed

Klachtnummer
# 58162
Gebruiker
Ellen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb gebruik gemaakt van de tnt verhuisservice wat inhoudt dat de post die toch nog aan ons geadresseerd wordt op ons oude adres automatisch wordt doorgestuurd naar ons nieuwe adres. Nu heb ik al 2 keer post voor de nieuwe bewoners ontvangen dat door tnt automatisch is doorgestuurd naar ons nieuwe adres. Wij moeten dat dan terug brengen naar ons oude huis. Zo hebben we er nog werk mee terwijl we er voor betalen om de post niet steeds op te hoeven halen op ons oude adres....

Gewenste oplossing

Het liefst wil ik ons geld terug (2 keer 3,95)

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Aarnink,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u door middel van de Verhuisservice tweemaal post heeft ontvangen voor de nieuwe bewoner van uw oude adres. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen.Zoals ik telefonisch met u heb besproken heb ik uw melding geregistreerd om herhaling voor de toekomst te voorkomen. Omdat uw Verhuisservices inmiddels zijn afgelopen, kan ik op dit moment helaas geen actie meer ondernemen om de doorzending te verbeteren. Voor de ontstane overlast bied ik u mijn verontschuldigingen aan. Ik ga ervan uit dat ik u hiermee voldoende informatie heb gegeven en verzoek u de melding op deze website af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL. Met vriendelijke groet, Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen