Klacht POSTNL: verjaardag kaarten niet ontvangen

Chantal geerlings

ik was 25 november jarig 2 goede vrienden hebben een verjaardag kaart gestuurd en wacht er nu nog op en het is 4 dec hoe kan dit worden de brieven en pakketen achter over gedrukt ofzo groetjes c. geerlings

mijn verjaardag kaarten bezorgd

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw verjaardagskaarten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat jammer om te vernemen dat beide kaarten niet zijn aangekomen. Wat er precies mee is gebeurd, kunnen we vanuit hier niet zien jammer genoeg aangezien de post niet geregistreerd wordt zoals bv met een aangetekende zending het geval is. Ik wil hier uiteraard wel een melding voor aanmaken zodat dit met de betrokken medewerkers besproken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer waren de kaarten op de bus gedaan?
    - Wie zijn de afzenders? En waar hebben ze het op de bus gedaan?
    - U weet daarnaast zeker dat de post via ons is verzonden? Mocht u dit niet zeker weten dan kunt u dit het beste bij u vrienden navragen.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Chantal geerlings
    Erg En in borne John mijn beste maat in de enveloppen zouden kaartjes zitte en geld niks ontvamgen
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb een klacht voor u opgemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, omdat briefpost verder niet te traceren is. Maar deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden.

Chantal geerlings
Er is nog steeds geen oplossing de verjaardag kaarten bevatten geld voor me verjaardag en blijkbaar is het achter over gedrukt