Klacht POSTNL: Verjaardags kaart voor 5 jarige jongen veel te laat bezorgd!

Bertens8

Mijn neefje werd maandag 21 mei 5 jaar. Door omstandigeheden kon ik niet op zijn verjaardag zijn en heb hem daarom een kaartje gestuurd. Gezien het maandag tweede pinksterdag was heb ik het kaartje bewust vrijdag (18-5) verstuurd zodat hij deze zaterdag(19-5) binnen zou krijgen. Ik heb deze kaart tegelijk op de post gedaan met een andere verjaardagskaart voor een andere geaddesserde. Die heeft hem wel ontvangen. Mijn neefje had zaterdag niets ontvangen. Pas vandaag woensdag 23 mei heeft hij de kaart ontvangen. Je kunt je voor stelen dat een 5 jarig jongetje op zaterdag (19-5) niets van zijn oom kreeg, terleur gestekld was. Dan maar hopen dat hij hem Dindag (22-5) na pinksteren zou ontvangen. Maar helaas....! #FAIL

Valt weinig meer aan op te lossen.

Geachte heer/mevrouw Bertens,

Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een verjaardagskaart voor uw neefje met vertraging is bezorgd. Hierover het volgende.

Mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Ik kan dit niet meer voor u terugdraaien, maar ik registreer graag een klacht hierover om herhaling in de toekomst te voorkomen. Kan u de postcode en huisnummer doorgeven van de oranje brievenbus waar u deze kaart hebt gepost. Hiervoor kan u onze Locatiewijzer gebruiken: https://www.postnl.nl/locatiewijzer. Daarnaast ontvang ik graag het adres van de ontvanger en of u eerder post heeft verstuurd naar dit adres dat met vertraging is bezorgd. Uiteraard mag u dit in een privébericht. Stuurt u ook uw e-mailadres mee?

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Sandra
    PostNL