Klacht POSTNL: Verjaardagskaart niet aangekomen

Tweeling2018

Vrijdag 1 maart heb ik TWEE verjaardagskaarten verstuurd vanuit Amersfoort naar HETZELFDE adres in Harderwijk (verjaardag tweeling). Eén kaart is niet aangekomen. Hoe is dit mogelijk?

Dat PostNL uitzoekt hoe dit kan c.q. waar de kaart is

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat een van de verjaardagskaarten die u heeft verzonden tot op heden niet is aangekomen. Ik vind dit heel sneu voor de jarige. Briefpost is niet traceerbaar, dus ik kan niet voor u achterhalen waarom deze kaart niet is aangekomen. Maar ik wil hier graag een klacht over registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

-Wat is de naam en het adres van de geadresseerde?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.