Klacht POSTNL: Verjaardagskaart niet aangekomen

Klachtnummer
# 354097
Gebruiker
Tweeling2018
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrijdag 1 maart heb ik TWEE verjaardagskaarten verstuurd vanuit Amersfoort naar HETZELFDE adres in Harderwijk (verjaardag tweeling). Eén kaart is niet aangekomen. Hoe is dit mogelijk?

De oplossing

Dat PostNL uitzoekt hoe dit kan c.q. waar de kaart is

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat een van de verjaardagskaarten die u heeft verzonden tot op heden niet is aangekomen. Ik vind dit heel sneu voor de jarige. Briefpost is niet traceerbaar, dus ik kan niet voor u achterhalen waarom deze kaart niet is aangekomen. Maar ik wil hier graag een klacht over registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    -Wat is de naam en het adres van de geadresseerde?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen