Opgelost door POSTNL: Verjaardagskaart niet bezorgd!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 652375
Gebruiker
A. Keerssemeeckers
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Verjaardagskaart naar Engeland gestuurd voorzien van een postzegelcode van 3,30 euro, die door de engelse post niet bezorgd wordt omdat de porto niet goed zou zijn

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug!
Geboden oplossing
Zeer juist behandeld door de medewerker(ster) van postnl
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u een voldoende gefrankeerd poststuk onterecht retour heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zoals telefonisch besproken zullen we de betaalde portokosten aan u vergoeden. Binnen tien werkdagen zal dit op uw rekening zijn bijgeschreven. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen