Klacht POSTNL: Verjaardagspakket met verkeerd huisnummer duurt minimaal 6 weken extra via PostNL.....

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 479493
Gebruiker
RJM62
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na foutief adres gelijk gebeld met postNL. Pakketje zag medewerkster terugkomen bij PostNL. Ik mocht dit niet komen ophalen bij PostNL Alkmaar ondanks dat ik het verzendbewijs kon overhandigen. Mijn pakketje werd naar de lost & found afdeling gestuurd. Volgens de "klantenservice" medewerkster is dat standaard procedure. Na 3 weken de melding dat het pakketje op de lost & found gezocht zal gaan worden, wat nog minimaal 2 weken zal gaan duren..
Dus van pakketje dat retour komt naar PostNL (waarvan PostNL het op dat moment ziet binnenkomen) tot aan dat je bericht krijgt of zij het op de afdeling lost & found hebben "gevonden", duurt minimaal 5 weken!!!
Omdat ik heb moeten opgegeven wat er in zat (nieuwe Johan Cruijff sneakers, maat 42), zal het mij niets verbazen dat het pakketje straks "onvindbaar" blijkt te zijn.....
Zelfs een sociale werkplaats is nog effectiever en efficiënter dan PostNL.
Zoals al eerder gezegd: NOOIT MEER verzenden met POSTNL!!!

De oplossing

Zsm mijn pakket terug geeft aan mij persoonlijk!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de fout gelopen verzending van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat er reeds een onderzoek naar uw zending gestart is. Hoe spijtig het ook is dat de uitkomst lang op zich laat wachten: dit kan ik niet voor u versnellen. Ik kan alleen een beroep doen op uw geduld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RJM62
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is dezelfde reactie als na de 1e keer dat ik mijn beklag deed. Gewoon een standaard tekst die klaarblijkelijk door elke medewerker van de "klantenservice" wordt gekopieerd -, geplakt en toegezonden. Kortom: zéér teleurstellend!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen