Opgelost door POSTNL: Verjaardagspakket met verkeerd huisnummer duurt minimaal 6 weken extra via PostNL.....

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 483412
Gebruiker
RJM62
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Diverse keren met Postnl contact opgenomen met Postnl over het retourpakket met nummer: 3SKABA8324692 naar postcode 2461EB.

Op 10/9 het volgende bericht van Postnl op Klachtenkompas

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van een door u gestart onderzoek. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik kan mij voorstellen dat u de situatie graag zo snel mogelijk opgelost wenst te hebben. Vanwege aanhoudende, uitzonderlijke drukte bij de onderzoeksafdeling is het niet mogelijk om uw onderzoek te bespoedigen. Ik zal u, net als ieder ander, moeten vragen om de uitslag van het onderzoek af te wachten. Op vrijdag 21 augustus is aangegeven dat u na drie weken opnieuw gecontacteerd zult worden. U kunt dus nog tot en met morgen, vrijdag 11 september, bericht verwachten. Mocht u daarna niets gehoord hebben, neemt u dan contact op met de klantenservice. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice
Op 15/9het volgende bericht van Postnl:

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de fout gelopen verzending van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik zie dat er reeds een onderzoek naar uw zending gestart is. Hoe spijtig het ook is dat de uitkomst lang op zich laat wachten: dit kan ik niet voor u versnellen. Ik kan alleen een beroep doen op uw geduld. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Op 30/9 voor de zoveelste keer gesproken met Postnl "klantenservice":

Men begrijpt de frustratie en zal het doorzetten naar de contactpersoon die met het "de zaak" bezig is....

Die gaat mij net als alle andere keren bellen....

Postnl = WAARDELOOS!!!!

De oplossing

Mijn pakket zoeken en aan mij teruggeven.....

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de snelheid waarmee uw onderzoek wordt afgehandeld. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan u via dit kanaal geen ander antwoord geven dan dat u van mijn collega van de afdeling telefonie zult krijgen. We kunnen alleen een beroep blijven doen op uw geduld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RJM62
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na weken van standaard antwoorden gehad te hebben is mijn eigen pakket eindelijk gevonden. Kreeg het daarna thuis opgestuurd.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen