Opgelost door POSTNL: Verkeerd adres

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 388453
Gebruiker
Jv
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte

Ik heb 1 letter verkeerd getypte in het adres kan ik dat jog wijzigen of bezorgen jullie hem gewoon op basis van de postcode die er op staat

Mvg

De oplossing

Zorgen dat ik mij pakketje toch krijg

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u per ongeluk een fout heeft gemaakt in het adres. U wilt weten of het adres nog gewijzigd kan worden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is de zending op uw adres geleverd. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jv
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen