Klacht POSTNL: Verkeerd afgeven pakket

Klachtnummer
# 332362
Gebruiker
M R Wiebers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket bezorgd bij buren op andere etage voor de zoveelste keer. Al 2 dagen aanbellen en nóg STEEDS mijn pakket niet kunnen krijgen

De oplossing

De postbode attenderen dat een pakket niet zomaar zonder toestemming achter laten bij een willekeurige buur. Bij 2 keer geweest te zijn graag afgeven aan een agentschap van postnl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze is bij uw buren geleverd, echter probeert u het al twee dagen tevergeefs bij hen op te halen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me goed indenken dat u hier enorm van baalt. Sommige pakketten mogen geleverd worden bij buren. Ik wil graag voor u nagaan of dit in uw geval ook had gemogen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De 3S-code van het pakket

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Ons advies is om een bericht bij uw buren achter te laten, zodat zij op de hoogte gesteld zijn dat u een zending verwacht. Het is voor PostNL niet mogelijk om actie te ondernemen als zending bij buren is bezorgd maar niet worden afgegeven, In dat geval adviseer ik u contact op te nemen met de verzender.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen