Opgelost door POSTNL: Verkeerd bezord

Gebruiker1553767103

Mijn 2 pakketjes zijn op de 1e weerdseweg 68 bezorgd ipv
Zandweeg 68 in deventer
Gelukkig waren de mensen eerlijk en brachten het bij mij thuis het ging wel over een bestelling van meer dan 50 euro
Kreeg via jullie app dat het bij ons was bezorgd op 20_04_2020 tijd 17.15
Erg jammer dat het fout ging verder zijn wij over jullie erg tevreden
Ons email is marianne1953peter@hotmail.com
Tel 06 34340219

Dat er beter op gelet word

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U geeft aan dat uw pakket op het verkeerde adres is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u zich door deze ervaring zorgen maakt over de bezorging van toekomstige pakketten. Daarom heb ik uw melding doorgezet naar het depot. Binnen twee werkdagen pakt een leidinggevende deze melding op en zal deze besproken worden met de verantwoordelijke chauffeur. Daarna zou de bezorging weer naar behoren moeten verlopen. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dan kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen.

Gebruiker1553767103
de bezorger hebben ze aangesproken