Opgelost door POSTNL: Verkeerd bezord

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 438330
Gebruiker
Gebruiker1553767103
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn 2 pakketjes zijn op de 1e weerdseweg 68 bezorgd ipv
Zandweeg 68 in deventer
Gelukkig waren de mensen eerlijk en brachten het bij mij thuis het ging wel over een bestelling van meer dan 50 euro
Kreeg via jullie app dat het bij ons was bezorgd op 20_04_2020 tijd 17.15
Erg jammer dat het fout ging verder zijn wij over jullie erg tevreden
Ons email is marianne1953peter@hotmail.com
Tel 06 34340219

De oplossing

Dat er beter op gelet word

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U geeft aan dat uw pakket op het verkeerde adres is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u zich door deze ervaring zorgen maakt over de bezorging van toekomstige pakketten. Daarom heb ik uw melding doorgezet naar het depot. Binnen twee werkdagen pakt een leidinggevende deze melding op en zal deze besproken worden met de verantwoordelijke chauffeur. Daarna zou de bezorging weer naar behoren moeten verlopen. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dan kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1553767103
Datum
Uiteindelijke oplossing
de bezorger hebben ze aangesproken
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen