Opgelost door POSTNL: verkeerd bezorgd totaal andere straat.in de wijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 393024
Gebruiker
boze man
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket is in een hele andere straat afgegeven en de bezorger had ook geen afwezig kaartjes bij hem. daar dat het juiste adres wel op het pakket stond kon de bewoner me telefonisch bereiken zodat ik het bij hem af kon halen.
Dat is op Zaterdag 28 september 2019 gebeurt in de Spuioeverwijk.
ik hoop dat u wel actie onderneemt tegen deze bezorger.want dit kan echt niet.

De oplossing

dat de bezorger een reprimande krijgt, en dat hij /zij in de gaten gehouden wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over dat uw zending op een verkeerd adres is achter gelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat de bezorger u niet op de hoogte heeft gesteld. Ik zie dat er inmiddels ook telefonisch een klacht is ingediend. Via die weg zal het met de betrokken medewerker besproken worden zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
boze man
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen