Klacht POSTNL: verkeerd bezorgd

Jasmijn#32

Beste PostNL, er wordt al jarenlang post voor een ander adres (met andere postcode, nl 3039 ipv 3033) bij ons bezorgd. Kunt u hier a.u.b. iets aan doen?

ik wil geen post meer van anderen ontvangen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Regelmatig ontvangt u post voor een andere postcode. Dat is uiteraard niet de bedoeling en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een klacht hierover indienen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer heeft u de post voor het laatst ontvangen voor het andere adres?
    - Wat is het andere adres precies?
    - Weet u zeker dat de post via ons is bezorgd? Dit kunt u eventueel herkennen aan de oranje streepjescode rechtsonder de envelop of het PostNL port betaald logo
    - Wat is uw e-mailadres?