Opgelost door POSTNL: Verkeerd bezorgd

Esther1

Vandaag (30 december) werden ZES poststukken verkeerd bezorgd op mijn huisadres. Ze waren alle zes wel goed geadresseerd.
Het gebeurt vaker dat ik post krijg die niet voor mij is. Als het adres in de buurt is, bezorgd ik het zelf. Maar nu was het zoveel dat ik de postbode ( een jong grietje; waar zijn de mensen met ervaring gebleven?) heb opgezocht en de hele stapel heb teruggeven.
Het irritante is niet zozeer dat je er zelf achteraan moet, maar vooral dat PostNL onbetrouwbaar is en je er niet meer op kunt rekenen dat je post goed bezorgd wordt.
Ik zou graag vertrouwen in PostNL terug krijgen. En om te beginnen geen post meer ontvangen die voor anderen bestemd is.

Excuses en beterschap.

Geachte mevrouw Witteveen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u regelmatig briefpost krijgt voor andere adressen en dat u het de laatste keer weer heeft meegegeven met de postbezorger. Bedankt voor uw bericht, want het is uiteraard niet de bedoeling dat u briefpost voor andere adressen ontvangt.

Daarom heb ik een melding uitgezet naar deze bezorger en haar leidinggevende. Dit zal besproken worden. Hiermee ga ik ervan uit dat dit niet meer voor zal komen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Bram
    Klantenservice PostNL
    Esther1
    Ik ben blij dat er iets met de klacht gedaan wordt. Ik wil graag weer vertrouwen krijgen in PostNL. Want als ik post krijg voor anderen, hoe kan ik er dan op rekenen dat post voor mij níet bij anderen terechtkomt? Dus dit vind ik een goede eerste stap.
    Score: 7