Opgelost door POSTNL: Verkeerd bezorgd
Details
Klacht
Vandaag (30 december) werden ZES poststukken verkeerd bezorgd op mijn huisadres. Ze waren alle zes wel goed geadresseerd.Het gebeurt vaker dat ik post krijg die niet voor mij is. Als het adres in de buurt is, bezorgd ik het zelf. Maar nu was het zoveel dat ik de postbode ( een jong grietje; waar zijn de mensen met ervaring gebleven?) heb opgezocht en de hele stapel heb teruggeven.
Het irritante is niet zozeer dat je er zelf achteraan moet, maar vooral dat PostNL onbetrouwbaar is en je er niet meer op kunt rekenen dat je post goed bezorgd wordt.
Ik zou graag vertrouwen in PostNL terug krijgen. En om te beginnen geen post meer ontvangen die voor anderen bestemd is.
Gewenste oplossing
Excuses en beterschap.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.