Opgelost door POSTNL: Verkeerd bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 145969
Gebruiker
Esther1
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vandaag (30 december) werden ZES poststukken verkeerd bezorgd op mijn huisadres. Ze waren alle zes wel goed geadresseerd.
Het gebeurt vaker dat ik post krijg die niet voor mij is. Als het adres in de buurt is, bezorgd ik het zelf. Maar nu was het zoveel dat ik de postbode ( een jong grietje; waar zijn de mensen met ervaring gebleven?) heb opgezocht en de hele stapel heb teruggeven.
Het irritante is niet zozeer dat je er zelf achteraan moet, maar vooral dat PostNL onbetrouwbaar is en je er niet meer op kunt rekenen dat je post goed bezorgd wordt.
Ik zou graag vertrouwen in PostNL terug krijgen. En om te beginnen geen post meer ontvangen die voor anderen bestemd is.

Gewenste oplossing

Excuses en beterschap.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Witteveen,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u regelmatig briefpost krijgt voor andere adressen en dat u het de laatste keer weer heeft meegegeven met de postbezorger. Bedankt voor uw bericht, want het is uiteraard niet de bedoeling dat u briefpost voor andere adressen ontvangt.

    Daarom heb ik een melding uitgezet naar deze bezorger en haar leidinggevende. Dit zal besproken worden. Hiermee ga ik ervan uit dat dit niet meer voor zal komen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Bram
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Esther1
    Datum
    Ik ben blij dat er iets met de klacht gedaan wordt. Ik wil graag weer vertrouwen krijgen in PostNL. Want als ik post krijg voor anderen, hoe kan ik er dan op rekenen dat post voor mij níet bij anderen terechtkomt? Dus dit vind ik een goede eerste stap.
    Score: 7

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen