Klacht POSTNL: Verkeerd bezorgd

Roswitha en Hans

De bezorger heeft het pakje in de bus van het bestuur van het appartementencomplex gegooid.
deze bus zit bij de centrale voordeur van het complex.Deze bus heeft als huisnummer 114.
De brievenbussen van de individuele bewoners bevinden zich bij de afzonderlijke huisdeuren, in de gangen dus, maar dat is verder lopen!
Gelukkig heb ik het pakje toch ontvangen maar het is toch wel heel slordig van de bezorger vind ik.

Dit mag niet voorkomen.

Geachte heer, mevrouw,

Goed om te horen dat u het pakketje alsnog wel heeft ontvangen, maar inderdaad erg slordig van de bezorger om het pakket niet bij u te bezorgen. Ik wil hier graag een melding van maken.
    - uw e-mailadres.

Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en maatregelen nemen waar nodig. Dit zal verder intern worden verwerkt, u ontvangt hier verder geen terugkoppeling op. U mag uiteraard er van uitgaan dat dit niet meer voor zal komen en u snel verbetering in de levering naar uw adres zal merken.