Klacht POSTNL: Verkeerd bezorgd

Klachtnummer
# 444193
Gebruiker
Roswitha en Hans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De bezorger heeft het pakje in de bus van het bestuur van het appartementencomplex gegooid.
deze bus zit bij de centrale voordeur van het complex.Deze bus heeft als huisnummer 114.
De brievenbussen van de individuele bewoners bevinden zich bij de afzonderlijke huisdeuren, in de gangen dus, maar dat is verder lopen!
Gelukkig heb ik het pakje toch ontvangen maar het is toch wel heel slordig van de bezorger vind ik.

De oplossing

Dit mag niet voorkomen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Goed om te horen dat u het pakketje alsnog wel heeft ontvangen, maar inderdaad erg slordig van de bezorger om het pakket niet bij u te bezorgen. Ik wil hier graag een melding van maken.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres.
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en maatregelen nemen waar nodig. Dit zal verder intern worden verwerkt, u ontvangt hier verder geen terugkoppeling op. U mag uiteraard er van uitgaan dat dit niet meer voor zal komen en u snel verbetering in de levering naar uw adres zal merken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen