Opgelost door POSTNL: verkeerd bezorgde post.

content Opgelost
lidela

Post op verkeerde huisnummer afgeleverd.

Postbode misschien nieuwe bril nodig?

Geachte heer/mevrouw Kooien,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er post op een verkeerde huisnummer is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Op welk adres is deze post bezorgd en waar had het bezorgd moeten worden? Staat er een oranje streepjes code op de envelop of een PostNL stempel?
    Heeft u de brieven in de oranje brievenbus bezorgd of bij de juiste mensen afgeleverd?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Jurgen
    PostNL
    lidela
    Hoi, van streepjes weet ik niet meer. Ik heb de post bij de buren afgegeven. Dit is niet de eerste keer. Huisnummers staan duidelijk aan de voorkant van onze huizen.

Mvg
    L. Koolen
    Geachte heer/mevrouw Kooien,

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat de buren hun post inmiddels hebben ontvangen.

Aangezien er meerdere postorganisaties actief zijn in Nederland, zoals Sandd en Business Post, kan ik op dit moment geen klacht voor u indienen. Het is niet zeker dat onze postbode een fout heeft gemaakt. Toch wil ik u excuses aanbieden voor het ongemak.

Mocht u nog eens merken dat er post met een PostNL-logo en/of oranje streepjescode verkeerd is bezorgd, dan hoor ik dat graag van u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Minke