Klacht POSTNL: verkeerd bezorgde post

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 265512
Gebruiker
l
Datum
11 reacties

Details

De klacht

afgelopen donderdag weer verkeerd bezorgde post gekregen. ik had ze van een ander huisnummer in de straat, en de mensen daar hadden mijn post. inmiddels ook een brief geschreven naar TNT, omdat het online klachtenformulier niet werkt. al een een paar dagen niet meer.

De oplossing

er is zo vaak aangegeven, dat ze beter op zullen letten met de bezorging van de post, want het gaat steeds verkeerd en blijft verkeerd gaan maar het gebeurd gewoon niet. tevens niet met standaard zinnen komen die u in lay-outs klaar heeft staan. daaruit blijkt dat je maar een nummer bent en geen persoon die voor de zoveelste keer er hinder van ondervindt.

11 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van Moerkerk,

    Het spijt me om te horen dat de post verkeerd bij is bezorgd. Dit is niet de bedoeling en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

    Ik begrijp dat u problemen had om contact met ons op te nemen. Het contactformulier is alleen beschikbaar wanneer mijn collega's en ik niet aanwezig zijn. Toch ben ik blij dat u ons op deze manier heeft gevonden.

    Ik wil graag een klacht voor u indienen, zodat een leidinggevende dit kan bespreken met de bezorger. Zo wil ik voorkomen dat de post opnieuw verkeerd wordt bezorgd. Graag wil ik er eerst zeker van zijn of wij verantwoordelijk zijn voor de bezorging. Kunt u aangeven of er een PostNL-logo of oranje streepjescode op de envelop zit?

    Ik heb nog een aantal vragen voor u, zodat ik de klacht goed kan registreren. Op welke datum had u deze brief precies ontvangen? Wat is de naam en het adres van de echte geadresseerde? Mag ik ook de naam van de afzender?

    Als laatste heb ik een verzoek. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de post in de oranje brievenbus te doen? Dan zorgen wij er alsnog voor dat de post bij de juiste persoon terecht komt.

    Graag ontvang ik uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Minke
    PostNL
  2. Auteur
    l
    Datum
    Weet u, dit gebeurd steeds weer op mijn adres. Na dit herhaaldelijk te hebben aangegeven. kreeg vandaag weer zo'n antwoord per post van Mirjam Sterk klantenservice met dezelfde antwoorden als altijd. We zullen beter opletten. Dit gebeurd alleen niet. Aangezien het klachtenformulier niet altijd werkt kost het mij ook nog porto om een brief te sturen. Dan moet je dat niet doen zou u kunnen denken. Maar dan gebeurd er helemaal nooit wat. Zo klaar mee met die slechte service van de TNT. U wilt weten of u er verantwoordelijk voor bent, ik heb nota bene de bezorgster terug geroepen. Het was wel degelijk TNT post zoals altijd. Ik doe ook niets in de oranje brievenbus. Dit is inmiddels al bezorgd bij de juiste personen. Maar dan nog, al gooi ik het in de prullenbak. Fout is en blijft van en door TNT post.
  3. Auteur
    l
    Datum
    En...............TNT post reageert gewoon niet meer.
    zo is dat steeds weer opnieuw.
    wassen hun handen in onschuld.
  4. Auteur
    l
    Datum
    de klacht wordt binnenkort gesloten. aan de kant van TNT post blijft het stil. dat zegt meer dan genoeg over de werkwijze van TNT post.
  5. Auteur
    l
    Datum
    conclusie: TNT post doet er helemaal niets mee en heeft lak aan de mensen.
  6. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van Moerkerk,

    Allereerst excuses dat u eerder nog geen reactie van ons heeft ontvangen.

    Ik zie dat er op 22 juni een klacht is aangemaakt door mijn collega en dit inmiddels met de betreffende postbezorger besproken is. Op deze manier kan de kans verkleind worden dat dit soort situaties in de toekomst opnieuw gebeuren. Ik hoor dan ook graag van u of het sindsdien vaker is voorgekomen dat de post op een verkeerd adres bezorgd is. Daarnaast wil ik u bedanken dat u de verkeerd bezorgde post alsnog op het juiste adres afgeleverd heeft.

    Met vriendelijke groet,

    René
    Klantenservice PostNL
  7. Auteur
    l
    Datum
    Wat erg René dit antwoord van je. Zo zie je maar weer dat je echt niet serieus genomen wordt bij TNT Post. Ik heb de bezorgster geroepen en de verkeerde post aan haar gegeven. Die heeft ze vervolgens bij de juiste mensen in de bus gedaan en mij pakje kon ze niet meer uit de brievenbus hengelen bij die mensen, want daar had ze mijn pakje in de bus gegooid. Ze heeft toen een kaartje bij die mensen in de bus gedaan met verzoek mij pakje bij mij te bezorgen. Dus ik heb niets op het juiste adres bezorgd. Volgende keer gooi ik het überhaupt zo de prullenbak in.Dit komt zo vaak voor hier, heb er al zo vaak wat va gezegd, en dan geven jullie aan het zal de kans verkleinen dat dit soort situaties zich vaker voordoen. Mooi niet, het is en blijft iets wat steeds weer gebeurd. Heel erg slecht dit. Maar wat nog slechter is zijn de antwoorden van TNT Post. Hup knal er maar weer een standaard stukje tekst tegenaan en de mensen hebben antwoord. Zo werkt het helaas niet. TNT Post dient hier zijn/haar verantwoording in te dragen. En mijn gevoel geeft aan dat ze dat duidelijk niet doen.
  8. Auteur
    l
    Datum
    En wat denk je vandaag zaterdag 29-7, ik krijg na de middag de folder van de AH in de bus, verder niets en om 16.05 uur gooit de buurvrouw een voor mij belangrijk schrijven (verstuurd van TNT Post) in de bus die dus bezorgd is bij haar.
    Gvd!!!!!!! Denk dat ik nu wel vloeken mag. Dit kan gewoon echt niet meer TNT Post. Het is hier te vaak raak, kan haast spreken van een gemiddelde van een keer per week. Steeds die loze beloftes we hebben de bezorger/ster erop aangesproken, het zal niet meer gebeuren. Het gebeurd wel. Steeds opnieuw! Excuses zijn hier niet meer op zijn plaats. Kom nu maar met een hele goede versie hoe dit weer nu weer gebeurd is. Dit kan gewoon echt niet langer meer zo! Ik wacht met grote nieuwsgierigheid af wat hier de reactie gaat worden. ga ervan uit dat het geen knip en plakwerkjes worden, uit voorgeschreven teksten. De verantwoording hierin ligt geheel aan de kant van TNT Post.
  9. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van Moerkerk,

    Wat ontzettend naar dat het nog steeds verkeerd gaat. Ik heb direct weer voor u een melding doorgezet naar de leidinggevende van de postbode. Hij zal dit met de postbode bespreken en zal daarna contact met u opnemen. Dan zal worden aangegeven wat er is besproken en wat de vervolg stappen zullen zijn.

    Ik hoop dat het nu eindelijk eens opgelost zal zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL
  10. Auteur
    l
    Datum
    Geloof je het zelf Jurgen. Ik niet meer. Het gaat maar door. Met dank aan TNT Post.
  11. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van Moerkerk,

    Dit is alles wat ik voor u kan betekenen.

    Ik wens u een prettige dag verder.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    POSTNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
l
Datum
Uiteindelijke oplossing
Brutaal. weten niets meer te zeggen eindigen ze de klacht
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen