Klacht POSTNL: verkeerd bezorgen post

Peet

Het komt met grote regelmaat voor dat bezorgers van postnl de post op het verkeerde adres bezorgen zodat we zelf de post bezorgen op juiste adres dan wel weer in brievenbus deponeren zodat postnl ze nu goed kan bezorgen.
Ik heb al eerder mijn beklag hierover bij postnl gedaan.

Postbezorgers beter de adressen lezen welke op poststukken staan.

Geachte heer Stammen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de briefpostbezorging op uw adres niet juist wordt uitgevoerd. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht:

- data waarop dit zich voordeed;
    - voor welk adres u toen post ontving.

Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen.

Sven
    PostNL
    Peet
    Er is iemand aan de deur geweest en omdat ik niet thuis was moest ik deze persoon bellen voor nieuwe afspraak.