Klacht POSTNL: verkeerd bezorgen post

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 145094
Gebruiker
Peet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het komt met grote regelmaat voor dat bezorgers van postnl de post op het verkeerde adres bezorgen zodat we zelf de post bezorgen op juiste adres dan wel weer in brievenbus deponeren zodat postnl ze nu goed kan bezorgen.
Ik heb al eerder mijn beklag hierover bij postnl gedaan.

De oplossing

Postbezorgers beter de adressen lezen welke op poststukken staan.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Stammen,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de briefpostbezorging op uw adres niet juist wordt uitgevoerd. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

    Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht:

    - data waarop dit zich voordeed;
    - voor welk adres u toen post ontving.

    Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL
  2. Auteur
    Peet
    Datum
    Er is iemand aan de deur geweest en omdat ik niet thuis was moest ik deze persoon bellen voor nieuwe afspraak.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen