Klacht POSTNL: Verkeerd geadresseerd

Klachtnummer
# 57362
Gebruiker
Cees
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betr: H03.14041.001326: de verzender heeft port betaalt aan "De Postblode". Daar moet u uw port verhalen en niet bij mij als ontvanger. Slechte service Post NL!!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer De Graaf,Hartelijk dank voor uw bericht. Naar aanleiding van ons telefoongesprek van zojuist stuur ik u dit bericht. Zoals telefonisch besproken kunt u de portokaart na verwijdering van de sticker retour sturen onder vermelding van de tekst ‘afgeboekt in overleg met Klantenservice’.Ik ga ervan uit dat ik u hiermee voldoende informatie heb gegeven en verzoek u de melding op deze website af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL. Met vriendelijke groet, Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen