Opgelost door POSTNL: verkeerd gebruik buitenbus

content Opgelost
kruimeltje 53

postbode stopt alleen een kaartje in onze buitenbus en rijdt dan weer weg
dit is al de derde keer en ook alle keren geklaagd en ze zouden wel aan de deur komen maar doen dit absoluut niet met als gevolg dat ik as Maandag naar Schagen kan om dit pakketje op te halen

dat ze het gewoon aan de deur afgeven

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakketten en aangetekende brieven. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Natuurlijk niet fijn dat de bezorger niet bij u aanbelt en direct een briefje in de bus steekt, terwijl u gewoon thuis op de zending zit te wachten. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en maatregelen nemen waar nodig. Dit zal verder intern worden verwerkt, u ontvangt hier verder geen bericht van. Wel mag u hier van verwachten, dat u snel verbetering gaat zien in de bezorging naar uw adres.

kruimeltje 53
In principe dat ze het aan de deur aanbieden en niet boven aan de dijk een briefje in de buitenbus doen