Klacht POSTNL: Verkeerd geleverd

Jods

Er ligt een pakketje voor mij in den haag. Ik denk dat ik het vergeten ben om op te halen bij postnl locatie in tilburg. Ik wil dit pakketje natuurlijk wel ontvangen want heb er immers ook voor betaald
Ik hoop zsm een reactie van u te ontvangen, alvast bedankt!

Alsnog wil ik dit ontvangen

Geachte mevrouw Linders.

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakketje verwacht, maar deze tot op het moment van schrijven nog niet bij u is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u daar meer over wilt weten.

Helaas kan ik de door u meegezonden bijlage niet openen. Zou u mij de traceercode van de zending willen toesturen? Dan kijk ik voor u waar deze zending is en onderneem ik eventueel actie. Alvast bedankt voor uw antwoord.

Bram
    PostNL
    Jods
    Ja dit klopt inderdaad. Dit is de track & trace code: RF494858581SG, hopelijk kan dit zo spoedig mogelijk worden opgelost! Mijn adres:
    Professor cobbenhagenlaan 367
    5037DH Tilburg
    Geachte heer/mevrouw Linders,

Bedankt voor het meesturen van de Track&Trace-code. Ik zie dat het bijbehorende pakket reeds op 28 november is bezorgd bij een PostNL-locatie, en het is daar dezelfde dag opgehaald.

Yoeri
    PostNL