Klacht POSTNL: Verkeerd geleverd

Klachtnummer
# 288159
Gebruiker
Jods
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er ligt een pakketje voor mij in den haag. Ik denk dat ik het vergeten ben om op te halen bij postnl locatie in tilburg. Ik wil dit pakketje natuurlijk wel ontvangen want heb er immers ook voor betaald
Ik hoop zsm een reactie van u te ontvangen, alvast bedankt!

De oplossing

Alsnog wil ik dit ontvangen

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Linders.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakketje verwacht, maar deze tot op het moment van schrijven nog niet bij u is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u daar meer over wilt weten.

    Helaas kan ik de door u meegezonden bijlage niet openen. Zou u mij de traceercode van de zending willen toesturen? Dan kijk ik voor u waar deze zending is en onderneem ik eventueel actie. Alvast bedankt voor uw antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL
  2. Auteur
    Jods
    Datum
    Ja dit klopt inderdaad. Dit is de track & trace code: RF494858581SG, hopelijk kan dit zo spoedig mogelijk worden opgelost! Mijn adres:
    Professor cobbenhagenlaan 367
    5037DH Tilburg
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Linders,

    Bedankt voor het meesturen van de Track&Trace-code. Ik zie dat het bijbehorende pakket reeds op 28 november is bezorgd bij een PostNL-locatie, en het is daar dezelfde dag opgehaald.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Yoeri
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen