Klacht POSTNL: Verkeerd oud adres gebruikt

Klachtnummer
# 34809
Gebruiker
ilonac
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb gebruik gemaakt van de verhuis service voor ons hele gezin.
Maar liefst 3 achternamen dus 3 x betaald.
Nu is mijn oude adres verkeerd ingevoerd, een verkeerd huisnummer en krijgt iemand die mij niet kent post en wordt alle verkeerde post dus doorgestuurd, die waarschijnlijk niet zal komen op mijn nieuwe adres. Nu heb ik dus 39,95 betaald voor niks want de post die echt van mij is op een ander huisnummer zal niet worden doorgestuurd.

Gewenste oplossing

Aanpassing van mijn oude adresgegevens zodat de juiste post 6 maanden door wordt gestuurd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Cloudt,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat er bij het aanvragen van uw Verhuisservices iets niet goed is gegaan, waardoor een verkeerd huisnummer geregistreerd is. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Omdat ik u vandaag tevergeefs telefonisch heb proberen te bereiken informeer ik u op deze wijze over de afhandeling van uw melding.Volgens mijn informatie heeft u hierover reeds contact opgenomen met onze klantenservice. Ik ga er vanuit dat uw probleem hiermee dan ook opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik dit uiteraard graag van u.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en verzoek u de melding op deze website af te sluiten. Vanzelfsprekend horen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL.Met vriendelijke groet,Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen