Klacht POSTNL: verkeerd verzekerd

Rob Stel

Pakket verzekerd verzonden, maar door de baliemedewerker ( die er normaal nooit, wat achteraf blijkt) niet juist geadviseerd, waardoor het pakket wat verloren is geraakt, te laag is verzekerd

Ik heb op dit moment €500 van de €780,45 ontvangen van de Iphone En dus nog steeds een schade van € 280,45 en ik zit 2 jaar aan abonnement vast van €41 per maand, en ik heb geen toestel. Wat ook een schade is van €990 totaal dus €1270,45 Ik verwacht gewoon dat Post.nl zijn verantwoording neemt, en de rest van de schade vergoed. Want mij word gezegd, dat ik voorwaardes moet weten, maar op het moment dat je bij de balie staat, kun je dat nergens zien, en worden je ook niet uitgereikt. Dit is alleen te zien op internet, wat ik een vreemde zaak vind.

Geachte heer Stel,Wat vervelend dat u niet juist bent geadviseerd. Ik heb de case doorgelezen en zie dat u inderdaad de €500,- heeft gekregen waar u recht op heeft. Ik kan twee dingen voor u doen, namelijk: een klacht opmaken voor het postkantoor wat betreft de deskundigheid van de medewerker of een klacht aanmaken wat betreft de uitkomst van het onderzoek.Ik hoor het graag van u, hierna gaan we verder voor u aan de slag!Met vriendelijke groet,
    Elis, PostNL Klantenservice
    Rob Stel
    Ik zou graag willen dat u een klacht opmaakt richting het postkantoor, maar ik blijf het ook vreemd vinden dat de voorwaarden alleen via internet zijn in te zien!! Als ik namelijk een pakket verstuur, dan vind ik dat er van uit mag gaan, dat dit op de juiste plaats terecht komt, en dat je als bedrijf daar ook aansprakelijk voor gesteld moet kunnen worden, en niet afwijzen met een te laag verzekerd bedrag, want ik heb vertrouwen in een bedrijf, waar ik het pakket mee verstuur!!
    Geachte heer Stel,Ik heb de klacht voor u doorgegeven, dit zal bij het betreffende servicepunt terecht komen. Ik wil u er graag nog op wijzen dat u, indien u het niet eens bent met de uitkomst van de andere klacht, u dit aan de geschillencommissie kunt voorleggen. Alle informatie hierover kunt u vinden op www.degeschillencommissie.nlMet vriendelijke groet,
    Mena - PostNL Klantenservice
    Excuus voor het te vroeg versturen. Hierbij doe ik u nog een afhandelvoorstel.Met vriendelijke groet,
    Mena - PostNL Klantenservice
    Rob Stel
    De reactie is : Excuus voor het te vroeg versturen. Hierbij doe ik u nog een afhandelvoorstel.
    Mena - PostNL KlantenserviceIk neem niet aan dat dit de oplossing is, dus graag had ik een passende oplossing gehad, zoals ik al eerder heb voorgesteld.Vr.Gr. Rob Stel
    Geachte heer Stel,Het is begrijpelijk dat u deze kosten zou willen ontvangen. Het is zeer vervelend dat dit is voorgekomen. Ik heb echter geen toevoegingen aan de reactie van mijn collega. Mocht u het niet eens zijn met de uitslag van het onderzoek kunt u zich wenden bij de geschillencommissie. Ik kan hier helaas niks meer voor u doen. Uiteraard excuus dat dit is voorkomen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Lise
    Rob Stel
    Ik heb geen voorstel ontvangen?? Heb ik iets gemist?Wat is dan het voorstel?