Opgelost door POSTNL: Verkeerde adres - keer op keer!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86806
Gebruiker
Rbvk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds we zijn verhuisd krijgen we constant post van andere adressen, zelfde huisnummer. Het lijkt wel alsof alle straatnamen die een beetje lijken op de onze bij ons 'gedumpt' worden. Wij brengen dit telkens braaf weg naar de juiste adressen, en hebben nu al meerdere keren klachten ingediend, maar krijgen telkens geen antwoord.
Ik mis ook soms post (aanmaning van een rekening die ik nooit heb gehad, etc), dus het gebeurt ook andersom.

De oplossing

Belofte van postNL dat dit verbetert, en duidelijke vermindering van het aantal gevallen. Eens per 3 maanden is acceptabel, eens per week niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Rbvk
    Datum
    PostNL nog maar eens gebeld, werd deze keer wél serieus genomen en ze gaan er mee bezig.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rbvk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen